یکی از کاربردیترین ابزارهایی که در دسترس مشتریان فروشگاهها و مغازههای مختلف قرار دارد، ابزار سفارش گیری مستقیم از طریق کیوسکهای خود سرویس است. این فرصت برای مشتریان، به عنوان یک فرصت جذاب برای سفارش مستقیم و بدون واسطه، ارائه شده است. در این روش، مشتریان میتوانند با آرامش بیشتری، به مقایسه و انتخاب محصولات بپردازند و از سرعت بیشتری در ارائه خدمات برخوردار شوند. با استفاده از کیوسک سفارش گیر ، هزینههای مرتبط با نیروی انسانی و زمان کاهش یافته و مشتریان در کسب اطلاعات و انتخاب محصولات مورد نیاز خود، بهبود یافتهاند.
کیوسک سفارشگیر چیست؟
کیوسک سفارشگیر نوعی نقطه پایان فروش (POS) است که مشتریان را قادر میسازد تا بدون تاعمل با کارکنان، خودشان سفارش را ثبت کند و مبلغ آن را بپردازند. این کیوسکها را میتوان در مشاغل مختلف مانند فروشگاه و مرکز خرید، رستوران، شیرینیفروشی، کافیشاپ و آبمیوهفروشی نصب کنید.
این کیوسکهای تعاملی از طریق صفحه لمسی سفارشها را دریافت میکند. سپس، مشتری بدون اینکه در صف منتظر بماند یا مجبور به تعامل با کارکنان بخش پذیرش یا صندوق باشد، هزینه را پرداخت میکند.
کیوسک سفارشگیر چطور کار میکند؟
کیوسکهای سفارشگیر دیجیسان یک صفحه نمایش لمسی دارند که کاربران از طریق آن سفارشات خود را ثبت میکنند. آنها برای ثبت سفارش باید این مراحل را انجام بدهند:
- ابتدا مشتری از ظریق صفحه نمایش کیوسک به کاتالوگ محصولات دسترسی پیدا میکند. او میتواند از طریق آیکونهای مختلف غذا یا محصول مورد نظر خود را انتخاب کند.
- پس از آن، مبلغ قابل پرداخت به او نمایش داده میشود.
- در ادامه، مشتری به بخش انجام عملیات پرداخت هدایت میشود. در صفحه پرداخت هم میتواند اطلاعات مربوط به حساب بانکی خود یعنی شماره کارت، سیویوی، تاریخ انقضا و رمز پویا را وارد میکند.
- در نهایت، به مشتری رسید و فاکتور سفارش تحویل داده میشود تا برای دریافت آن به بخش مربوطه مراجعه کند.
مزایای کیوسک سفارشگیر
کیوسک سفارشگیر به ۴ دلیل مهم بهترین جایگزین برای ثبت سفارش به شکل سنتی است.
۱. رونق کسبوکار
کیوسکهای سفارشگیر بهرهوری کسبوکار شما را افزایش میدهند. با کاهش مدت زمانی که کارکنان صرف ثبت سفارش میکنند و مشتریان در صف انتظار میمانند، میتوانید زمان و هزینهها را در بخشهای دیگر کسبوکار صرف کنید. این موضوع به شما کمک میکند تا سودآوری بیشتر و کسبوکاری پررونقتر داشته باشید.
بهعلاوه، کیوسکهای سفارشگیر امکان نمایش تبلیغات تصادفی از محصولات و خدمات دیگر شما هم دارند. مشتری هنگام سفارش این تبلیغات را هم میبیند و احتمال اینکه محصولات بیشتری را سفارش بدهد، بیشتر میشود. در نتیجه، درصد فروش محصولات شما افزایش مییابد.
۲. افزایش دقت سفارشگیری
کیوسکهای سفارشگیر احتمال خطای انسانی هنگام سفارش را به صفر میرسانند. مشتریان میتوانند اطلاعات سفارش خود را از طریق این کیوسک ثبت کنند. در این صورت، احتمال اشتباه کارمندان هنگام ثبت سفارش از بین میرود و مشتری میتواند حتی تا آخرین لحظه هم سفارش خود را تغییر بدهد.
۳. کاهش هزینهها
کیوسکهای سفارشگیر هزینههای مرتبط با ثبت سفارش را کاهش میدهند چون نیازی به استخدام نیروی انسانی ندارید. در واقع، برای خرید کیوسک سفارشگیر حقوق ۵ ماه یک صندوقدار یا کارمند بخش پذیرش را میپردازید و از آن به مدت حداقل ۵ سال استفاده میکنید.
علاوهبراین، با بهکارگیری کیوسک سفارشگیر، منوها و قیمتها را هر زمان که بخواهید تغییر میدهید. با استفاده از بارکدخوان، نیازی نیست که منو یا کاتالوگ جدید چاپ کنید. در نتیجه، برای بهروزرسانی قیمتها کافیست این کار را از طریق سیستم مدیریت محتوای آنلاین متصل به کیوسک انجام بدهید. در عرض چند ثانیه، قیمتهای جدید در تمام کیوسکهای موجود در واحد تجاری شما تغییر میکنند.
۴. افزایش میزان رضایت مشتری
مشتریان با کمک این کیوسک تعاملی میتوانند بدون نیاز به انتظار در صف و با استفاده از آیکونهای گرافیکی جذاب سفارش خود را بهسرعت ثبت کنند. این موضوع به خودی خود باعث افزایش میزان رضایت مشتری و مراجعه دوباره او به واحد تجاری شما میشود.
این کیوسک در مشاغلی مانند اداره رستوران یا کافیشاپ، آبمیوهفروشی و شیرینیفروشی بیش از همه کاربرد دارد.
این کیوسک در اندازههای ۲۲، ۳۲، ۴۳، ۴۹ و ۵۵ اینچ ساخته میشود.
بله. این کیوسک به نرمافزارهای مالی متصل میشود و میتوانید در هر لحظه و هر جا گزارش میزان فروش کسبوکار خود را دریافت کنید.
این کیوسک مثل سایر کیوسکهای دیجیسان شرایط خرید اقساطی، ۱۰ سال خدمات پس از فروش و ۱ سال ضمانت بیقید و شرط دارد.
برای خرید این کیوسک کافیست با کارکنان بخش فروش دیجیسان تماس بگیرید.