کیوسک های ساننست
کیوسکهای سان نست دیجی سان دستگاههای تعاملی هوشمندی هستند که با استفاده از صفحهنمایشهای لمسی، امکان سفارشگیری، نوبتدهی، پرداخت، و ارائه خدمات اطلاعاتی را فراهم میکنند. این کیوسکها در ابعاد
کیوسکهای سان نست دیجی سان دستگاههای تعاملی هوشمندی هستند که با استفاده از صفحهنمایشهای لمسی، امکان سفارشگیری، نوبتدهی، پرداخت، و ارائه خدمات اطلاعاتی را فراهم میکنند. این کیوسکها در ابعاد
کیوسکهای سفارش گیر رستوران یکی از نوآوریهای مهم در صنعت غذا و افزایش کیفیت در خدمات رسانی به مشتریان هستند. این کیوسکها به مشتریان این امکان را میدهند که بدون
در دنیای امروز، سرعت و کارایی در خدمات به مشتریان اهمیت ویژهای پیدا کرده است. یکی از فناوریهایی که در این راستا به کمک کسبوکارها آمده، کیوسکهای سفارش گیری هستند.
کیوسکهای مراقبتهای بهداشتی تا سالها در گوشه و کنار داروخانهها بیسروصدا کارهایی مانند اندازهگیری فشار خون را انجام میدادند اما نسل جدید کیوسک داروخانه تجربههای کاملا متفاوتی را ارائه میدهد.
کیوسکهای خودسرویس انواع مختلفی دارند که یکی از آنها کیوسک پرداخت است. نصب و راهاندازی این نوع کیوسک تعاملی در کسبوکارهای مختلف پیچیدگی خاصی ندارد. در این مقاله، درباره کیوسک
وقتی صحبت از دیجیتال ساینیج میشود، با دو نوع راهکار روبهرو هستیم. یکی راهکارهای شبکه دیجیتال ساینیج است و دیگری به شبکه تبلیغاتی دیجیتال ساینیج مربوط میشود. ممکن است کسبوکار
کیوسکهای تعاملی کاربردهای بسیاری دارند و در کسبوکارهای مختلف از سوپرمارکتها گرفته تا رستورانها و ساختمانهای اداری به کار میروند. بااینحال، کاربردهای کیوسک خود سرویس به پرداخت، سفارشدهی، صدور بلیت،
صفها و زمان انتظار طولانی مهمانان را ناامید میکنند و آنها را از پاگذاشتن به رستوران فستفودتان منصرف خواهند کرد. فستفودهای مشهور جهان برای از بین بردن این دغدغهها ایدههایی
کیوسک خود سرویس در بسیاری از مشاغل بزرگ و کوچک به ابزاری ثابت تبدیل شده است. در فرودگاه، سوپرمارکت، بخش گردشگری، بانکداری یا مراکز درمانی راهکارهای دیجیتال ساینیج کار مشتریان
تصور کنید که روز کاری شلوغی را در رستوران دارید. در هر سرویس، گارسنها باید دهها سفارش را ثبت کنند و گاهی از مهمانان میخواهند تا سفارشهایشان را تکرار کنند.