کاربرد کیوسک نوبت دهی و پذیرش

احتمالاً در حوزه خدمات درمانی، استفاده از سیستم سلف‌سرویس بیشترین اهمیت را دارد. این سیستم در مراکز درمانی به دلیل حجم زیاد بیماران و ضرورت ارائه خدمات با کیفیت و سریع، بسیار مؤثر است. در این سیستم، از دستگاه های کیوسک سلف‌سرویس برای ارائه خدماتی همچون نوبت‌دهی، پرداخت هزینه و دریافت رسید استفاده می‌شود. به این ترتیب، بیماران می‌توانند بدون نیاز به تعامل با کارکنان دریافت خدمات را انجام دهند. این سیستم با استفاده از راهکارهای تخصصی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، به دلیل سرعت و دقت بالا و عدم نیاز به مداخله انسانی، بهبود قابل توجهی در کارایی و کیفیت خدمات ارائه شده در مراکز درمانی ایجاد می‌کند.

مخاطب کاربرد
درمانگاه ها
بیمارستان ها
کلینک
محصولات
کیوسک سان رایس
کیوسک سان نست
چرا کیوسک های نوبت دهی و پذیرش؟
کاهش زمان
کاهش مراجعه کننده
کیفیت خدمات
امکان گزارش گیری
توضیحات تکمیلی

کیوسک نوبت‌دهی چیست؟

کیوسک نوبت‌دهی نوعی کیوسک تعاملی هوشمند است که برای تنظیم قرارهای ملاقات یا پذیرش مراجعان به کار می‌رود. در گذشته، کیوسک نوبت‌دهی شکل ساده‌تری داشت اما امروزه این کیوسک از طریق صفحه نمایشگر لمسی و آیکون‌های گرافیکی با مراجعان ارتباط برقرار می‌کند.

کار با کیوسک نوبت‌دهی بسیار ساده است. مراجعان از طریق صفحه نمایشگر و بدون نیاز به تعامل با کارکنان می‌توانند برای امور مختلف نوبت بگیرند، هزینه آن را بپردازند و رسید دریافت کنند.

مزایای کیوسک نوبت‌دهی

کسب‌وکارهایی که مراجعان بسیار دارند می‌توانند کیوسک نوبت‌دهی را نصب و از آن استفاده کنند. این نوع کیوسک هوشمند در مقایسه با روش‌های سنتی پذیرش و نوبت‌دهی مزایای بیشتری دارد.

۱. زمان انتظار کوتاه‌تر

یکی از دلایل اصلی استفاده از کیوسک نوبت‌دهی کوتاه‌تر شدن مدت زمانی است مشتریان و مراجعان باید قبل از ارائه خدمات منتظر بمانند. هیچ چیز دشوارتر از منتظر ماندن در صف‌های طولانی انتظار نیست. این شرایط زمانی سخت‌تر می‌شود که در جایی مانند مراکز درمانی منتظر باشید. بیماری و کسالت به اندازه کافی شما را خسته و مستأصل می‌کند و هیچ‌کس دوست ندارد که در این حالت منتظر بماند.

۲. سرعت بخشیدن به فرایند ارائه خدمات

کیوسک نوبت‌دهی می‌تواند اطلاعات مورد نیاز شما را از مشتریان دریافت کند و تمام فرم‌هایی که باید تکمیل شوند را به‌سرعت جمع‌آوری کند. این کار به شما و کارکنان کمک می‌کند که به جای اینکه منتظر شوید تا مشتریان و مراجعان فرم‌های اداری را تکمیل کنند، بر مراحل دیگر خدمت‌دهی تمرکز کنید.

۳. افزایش فرصت‌های فروش و تمایز میان رقبا

کیوسک نوبت‌دهی این قابلیت را دارد که در حین استفاده کاربر به او محصولات و خدمات دیگری را هم نشان بدهد. در نتیجه، امکان اینکه مراجعان سراغ بخش‌های دیگر خدماتی شما بروند بیشتر می‌شود. علاوه‌براین، می‌توانید از این کیوسک به عنوان ابزاری برای نظرسنجی کمک بگیرید که در نهایت به کیفیت بهتر خدمات و افزایش میزان فروش منجر می‌شود.

۴. کاهش هزینه‌ها

با کمک کیوسک‌های تعاملی هوشمند مشتریان و مراجعان سریع‌تر پذیرش می‌شوند و خدمات به روشی سریع و مقرون‌به‌صرفه ارائه خواهند شد. به طور مثال، راه‌اندازی ۱۰ کیوسک نوبت‌دهی در مقایسه با هزینه استخدام ۱۰ کارمند پذیرش برای مدتی طولانی بسیار کمتر است.

۵. کاهش میزان خطای انسانی

یکی دیگر از مزایای مهم کیوسک هوشمند این است که با به‌کارگیری آن فناوری به کمک مدیران می‌آید. در روش‌های سنتی پذیرش و نوبت‌دهی همیشه احتمال اشتباه کارکنان وجود دارد. به‌هرحال، درصد اشتباه کارکنانی که باید به درخواست‌های مراجعان بسیاری پاسخ بدهند کم نخواهد بود. در چنین شرایطی، کیوسک‌های هوشمند بهترین راهکار هستند. با وجود این کیوسک‌ها در بخش پذیرش کسب‌وکارها و مراکز مختلف، بیماران خود مسئول وارد کردن اطلاعات خود می‌شوند. در نتیجه، احتمال اشتباه کاهش می‌یابد.

از سویی دیگر، کیوسک نوبت‌دهی برای پرداخت هزینه پذیرش هم کاربرد دارد. در این بخش هم وجود یک کیوسک تعاملی هوشمند به شما کمک می‌کند تا محاسبات را با سرعت و دقت بیشتری انجام بدهید.

۶. مدیریت هوشمند

در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که هوش مصنوعی و ابزارهای فناورمحور حرف اول را می‌زنند. در این اوضاع و احوال، وجود کیوسک‌های نوبت‌دهی که از طریق سیستم مدیریت محتوای آنلاین کنترل می‌شوند به مدیران کسب‌وکارها کمک می‌کند تا در هر زمان و از هر جایی مدیریت مجموعه خود را به روشی هوشمندانه در دست داشته باشند.

از آن گذشته، کیوسک نوبت‌دهی به شما کمک می‌کند تا ظرف مدت کوتاهی گزارش بیماران پذیرش‌شده را دریافت کنید درحالی‌که تهیه گزارش از اطلاعات بیماران در روش‌های سنتی ممکن است هفته‌ها زمان ببرد.

کاربردهای کیوسک نوبت‌دهی

کیوسک نوبت‌دهی یکی از ابزارهای فناورانه در عصر جدید است که در کسب‌وکارها و مراکز مختلف کاربرد دارد. از جمله این کسب‌وکارها عبارت‌اند از:

  • بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و کلینیک‌ها؛
  • بانک‌ها و ادارات؛
  • کتابخانه‌ها و مراکز آموزشی.
سوالات متداول

کیوسک نوبت‌دهی در مشاغل مختلف از جمله مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، بانک‌ها و ادارات و کتابخانه‌ها و مراکز آموزشی کاربرد دارد.

این کیوسک تعاملی مزایای بسیاری از قبیل کاهش مدت زمان انتظار، افزایش فرصت‌های فروش و تمایز میان رقبا، کاهش هزینه‌ها، کاهش درصد خطای انسانی، سرعت بخشیدن به فرایند پذیرش و نوبت‌دهی و مدیریت هوشمند دارد.

بله. این کیوسک مانند سایر محصولات دیجی‌سان ۱۰ سال خدمات پس از فروش و ۱ سال ضمانت بی‌قید و شرط دارد.

مشاوره خرید محصولات دیجی‌سان

This field is for validation purposes and should be left unchanged.

دریافت مشاوره و خرید

This field is for validation purposes and should be left unchanged.