راهکارهای دیجی سان برای هوشمندسازی کافی شاپ

هوشمندسازی کافی شاپ (کافه‌ها) نیز یکی دیگر از خدمات دیجی سان است. مشتریان می‌توانند از طریق کیوسک‌ها بسیار سریع و آسان سفارش خود را ثبت کرده، پرداخت کنند و حتی تغییرات دلخواه در سفارش خود را تا مدت زمان تعیین شده اعمال کنند. این فرایند نه‌تنها سرعت خدمات را افزایش می‌دهد بلکه دقت در سفارشات و کاهش خطای انسانی را نیز به دنبال دارد.

راهکارهای دیجی سان برای هوشمندسازی کافی شاپ

سفارش گیری

استفاده از کیوسک‌های سفارش‌گیر در رستوران‌ها و فست‌فودها به طرز چشمگیری روند سفارش‌دهی را ساده و سریع می‌کند. این سیستم‌ها با ارائه تجربه‌ای خودکار و بدون نیاز به ارتباط مستقیم با کارکنان، باعث کاهش زمان انتظار و افزایش دقت در سفارش‌ها می‌شوند.

 


 

  • نمایش منو همراه با عکس غذا و قیمت
  • پرداخت سریع و بدون خطا از طریق کارتخوان
  • نمایش مبلغ فاکتور روی کارتخوان
  • ارائه فایل خروجی اکسل از فروش
coffe itm 0101

صندوق فروشگاهی

صندوق فروشگاهی با استفاده از نرم‌افزار نسخه ویندوز، فرآیند خرید را ثبت و مدیریت می‌کند. ابتدا کالاها وارد سیستم می‌شوند، سپس هنگام خرید مشتری با استفاده از بارکدخوان زیر نمایشگر ، قیمت‌ها محاسبه وبا دستگاه کارتخوان کنار نمایشگر پرداخت انجام می‌شود. بعد از پرداخت، فاکتور از پرینتر زیر نمایشگر صادر می شود

 


 

  • افزودن کالا به فاکتور و محاسبه قیمت آن
  • صدور گزارش‌ میزان فروش روزانه ، هفتگی و ماهانه
  • مدیریت موجودی کالاها از انبار
  • پک کامل و مدرن سفارش گیری در صندوق
coffe itm 0201

نمایشگر منو

نمایشگر منو یک ابزار پیشرفته برای نمایش دینامیک و جذاب آیتم‌های منو است که به کاهش هزینه‌ها، افزایش فروش و بهبود تجربه مشتری کمک می‌کند و در عین حال مدیریت منو را ساده‌تر می‌کند.

 


 

  • افزایش جذابیت بصری و سرعت سفارش‌گیری
  • کاهش هزینه‌های چاپ
  • انعطاف‌پذیری برای تغییرات سریع
  • افزایش فروش با نمایش پیشنهادات ویژه
coffe itm 0301

باشگاه مشتریان

از دیگر قابلیت های کیوسک سفارش گیر اتصال به نرم افزار باشگاه مشتریان است که یک روش موثر برای بهبود تجربه مشتریان و مدیریت بهتر ارتباطات می باشد. با این اتصال، کیوسک‌ها می‌توانند اطلاعات مربوط به مشتریان را جمع‌آوری کرده، از تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه استفاده کنند

 


 

  • ثبت‌نام و احراز هویت مشتری و ساخت بانک اطلاعات
  • نمایش پیشنهادات و تخفیف‌ها
  • گزارش‌گیری و تحلیل داده‌ها
coffe itm 0401

اجرای بازی روی میز هوشمند

اجرای بازی روی میز هوشمند می‌تواند تجربه‌ای جذاب و تعاملی برای کاربران ایجاد کند. میزهای هوشمند که به نمایشگر لمسی مجهز هستند، به راحتی می‌توانند با اجرای بازی‌های دیجیتال، سرگرمی و آموزش را به محیط‌های مختلف وارد کنند.

 


 

  • گرافیک و طراحی بصری
  • امکانات آموزش و یادگیری با بازی فکری
  • اتصال به اینترنت و به‌روزرسانی بازی‌ها
coffe itm 0501

نمایش تبلیغات

در کنار همه ی خدمات قابل ارائه روی کیوسک ، با استفاده از صفحه‌نمایش‌های بزرگ و با کیفیت، می توان محتوای تبلیغاتی را با تصویری جذاب به نمایش گذاشت. استفاده از کیوسک‌ها برای نمایش تبلیغات مزایای زیادی دارد و می‌تواند تاثیرات زیادی بر فروش و جذب مشتریان داشته باشد.

 


 

  • پخش کلیپ تبلیغاتی موثر
  • نمایش عکس اسلایشو از بنرهای تبلیغاتی
  • نمایش وب سایت و کمپین های تبلیغاتی
coffe itm 0601

پخش لایو شعب

علاوه بر قابلیت های ذکر شده میتوان روی کیوسک لایو شعب را نیز نمایش داد که  راهی مؤثر برای اطلاع‌رسانی به مشتریان در مورد وضعیت، تعداد و خدمات شعب مختلف می باشد.

 


 

  • نمایش زنده رصد شعب
  • قابلیت تعامل با مشتری و برندینگ مجموعه
  • پخش افتتاحیه شعب جدید
coffe itm 0701

اتصال به پوز

روی کیوسک های سفارش گیری امکان انجام پرداخت‌های مالی و نمایش مبلغ پرداختی به‌صورت خودکار و سریع فراهم است و تجربه کاربری بهتری را برای مشتریان و کسب‌وکارها ایجاد می‌نماید.

 


 

  • پشتیبانی از شرکت‌های پرداخت الکترونیک سامان کیش ، به پرداخت ،آسان پرداخت ، ایران کیش ، فناوا کارت ، البرز ، سداد ،پرداخت نوین و پارسیان
  • سیستم پرداخت یکپارچه و تراکنش‌ها روان و بدون مشکل
  • گزارش‌های دقیق و آنی از تراکنش‌های مالی
coffe itm 0801

اتصال به نرم افزارها

اتصال کیوسک‌های سفارش گیری  به نرم‌افزارهای سفارش‌گیر، به رستوران ها و فست فودها این امکان را می‌دهد که فرآیندهای سفارش‌گیری را به‌طور خودکار و بهینه انجام دهند. این ارتباط به ویژه در محیط‌هایی مانند رستوران‌ها و فست‌فودها بسیار مفید است،

 


 

  • اتصال به سیستم انبار و کسر موجودی از انبار
  • یکپارچه سازی سیستم سفارش گیر صندوق دار و کیوسک
  • گزارش‌دهی و تجزیه‌وتحلیل دقیق
  • اتصال به نرم افزارهای سپیدز، حامی، ساتراپ، لایو منو، باران، زعفران، ماپرا و…
coffe itm 0901

گردونه شانس

اتصال کیوسک به گردونه شانس در کنار بقیه خدمات کیوسک یک ابزار جذاب و خلاقانه برای افزایش تعامل مشتریان با برند شما است. این روش به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا از طریق ایجاد هیجان و انگیزه، مشتریان بیشتری جذب کنند و تجربه‌ای متفاوت به آن‌ها ارائه دهند.

 


 

  • ایجاد هیجان و انگیزه برای مشتریان
  • افزایش تعامل با مشتری
  • جمع‌آوری داده‌ها و اطلاعات مشتریان
coffe itm 1002

پشتیبانی دیجی سان

کارشناسان دیجی سان همواره آماده پشتیبانی و  پاسخگویی به سوالات شما می‌باشند.

کاربر گرامی سوال یا درخواست خود را با تکمیل فرم زیر ارسال کنید.