دیجی سان

قابلیت‌های دستگاه سفارش گیر رستوران

تصور کنید که روز کاری شلوغی را در رستوران دارید. در هر سرویس، گارسن‌ها باید ده‌ها سفارش را ثبت کنند و گاهی از مهمانان می‌خواهند تا سفارش‌هایشان را تکرار کنند. در همین حال، مهمانی در بخش صندوق‌داری مشغول پرداخت هزینه‌هایش از طریق کارت‌خوان است و سه نفر دیگر هم پشت سر او انتظار می‌کشند. روبه‌روی پنجره آشپزخانه هم یکی از مشتریان ناراضی ایستاده و درباره اشتباه بودن سفارش خود بحث می‌کند. چنین اتفاقاتی شاید به‌تنهایی ناچیز به نظر برسند اما اگر هم‌زمان اتفاق بیفتند، کم‌کم مشتریان خود را از دست می‌دهید. در چنین شرایطی، یک دستگاه سفارش گیر رستورانی به شما کمک می‌کند. در این مقاله، درباره قابلیت‌های این کیوسک در رستورانی هوشمند می‌خوانید.

۱. افزایش سرعت سفارش‌دهی و پرداخت

با کمک دستگاه سفارش گیر رستوران، سفارش‌دهی و پرداخت سریع‌تر اتفاق میفتند. مهمانان می‌توانند سفارشات خود را مستقیما روی کیوسک ثبت و برای رستوران ارسال کنند. به این ترتیب، نوشیدنی‌‌ها در عرض چند دقیقه روی میز ظاهر می‌شوند. پیش‌غذاها پیش از غذای اصلی می‌رسند. وقتی مهمانی غذایی را از طریق کیوسک سفارش درخواست می‌دهد، بلافاصله طبخ غذا در آشپزخانه شروع می‌شود. دسرها هم به صورت لحظه‌ای سفارش داده می‌شوند.

زمانی که موقع پرداخت صورت‌حساب می‌رسد نیز هزینه‌ها به جای چند دقیقه در چند لحظه پرداخت می‌شوند. به این ترتیب، سرعت سفارش‌دهی و پرداخت بیشتر خواهد شد. سرعت یافتن رسیدگی به این امور نیز باعث می‌شود که میزها زودتر خالی و پر شوند.

دستگاه سفارش گیر در فست فود قلب سفید

۲. سفارش‌دهی دقیق‌تر

وقتی گارسن‌ها سفارشات را به خاطر می‌سپارند یا یادداشت می‌کنند، ممکن است اشتباهاتی رخ دهد. ممکن است مشتری ساندویچ سفارش داده باشد اما گارسن‌ها آن را سالاد شنیده و ثبت کرده باشند. گاهی اوقات هم استیکی که قرار بوده کاملا برشته باشد، نیم‌پخته به دست مشتری می‌رسد. چنین اشتباهاتی نه‌تنها هزینه‌های اداره رستوران را بیشتر می‌کند، بلکه مهمانان مدت‌زمان بیشتری را منتظر خواهند ماند.

دستگاه سفارش گیر این قابلیت را دارد که سفارش‌ها را به طور دقیق ثبت کند. درصد خطای این کیوسک خود سرویس نزدیک به صفر است.

۳. کاربری ساده

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های دستگاه سفارش گیر رستورانی این است که کاربری آسانی دارد. مشتریان می‌توانند منوی غذا، پیش‌غذا، دسرها و نوشیدنی‌ها را روی صفحه لمسی کیوسک مشاهده کنند و با کمک دستورالعمل‌های ساده آن هر کدام که می‌خواهند را سفارش بدهند. محتوای این کیوسک‌های هوشمند از طریق سامانه مدیریت محتوای دیجیتال ساینیج طراحی و منتشر می‌شود. بنابراین، می‌توانید با کمک ویجت‌های اختصاصی این سامانه محتوایی کاربرپسند و متناسب با شبکه تبلیغاتی خود طراحی کنید. به این ترتیب، مشتریان شما تجربه خریدی لذت‌بخش خواهند داشت. همین موضوع هم سبب می‌شود که مشتریان برای دفعات بعدی هم به رستوران شما بازگردند.

دستگاه سفارش گیر

ویژگی‌های فنی کیوسک سفارش

اگر برای خرید کیوسک سفارش سراغ دیجی سان بروید، دو مدل کیوسک به شما معرفی خواهد شد. کیوسک‌های دیواری دیجی سان با نام تجاری سان نست و استند کیوسک‌های این شرکت با نام سان رایز عرضه می‌شوند. این کیوسک‌ها با کاربرد سفارش‌دهی سیستم عامل‌های ویندوزی نسل ۶ و ۱۰ و اندرویدی دارند.

صفحه نمایش این کیوسک‌ها با سیستم عامل ویندوز ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ فول اچ‌دی است. دستگاه سفارش گیر رستورانی در اندازه‌های ۲۲، ۳۲، ۴۳، ۵۵ و ۷۵ صنعتی تولید می‌شود. میزان روشنایی آن نیز ۲۰۰، ۴۰۰ و ۵۰۰ است. عملکرد تاچ این صفحه نمایش هم ۱۰ نقطه همزمان A++ را شامل می‌شود. کیوسک‌های دیواری و استند کیوسک‌های دیجی سان با کاربرد سفارش‌دهی درگاه‌های WIFI، LAN، USB و HDMI دارند.

این دستگاه سفارش گیر رستورانی را می‌توانید به نرم‌افزارهایی مانند نرم‌افزار سفارش‌گیر آنلاین مجهز کنید. برای مدیریت محتوای آن هم سامانه مدیریت محتوای نت بی در اختیار شما خواهد بود. اتصال این کیوسک سفارش به تجهیزاتی مانند کارت‌خوان نیز ثبت سفارشات و پرداخت هزینه آنها را ساده‌تر می‌کند.

کلام آخر

خرید کیوسک هوشمند با کاربرد سفارش‌دهی به شما کمک می‌کند تا رستورانی هوشمند داشته باشید. دستگاه سفارش گیر رستورانی به رونق کسب‌وکار شما کمک می‌کند، در کنار نمایشگرهای تجاری به بخشی از شبکه تبلیغاتی شما تبدیل می‌شود و برای مشتریانتان تجربه خریدی ساده و لذت‌بخش را به ارمغان خواهد آورد. برای خرید کیوسک سفارش و کسب اطلاعات بیشتر درباره آن با کارشناسان فروش دیجی سان تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *