دیجی سان

مزایای استفاده از کیوسک‌های سفارش گیر در مراکز خرید

مراکز خرید و فروشگاه‌ها همیشه از جمله شلوغ‌ترین مکان‌های عمومی هستند. علت آن هم معمولا به مدیریت این مراکز و کمبود امکانات دیجیتالی و هوشمند برمی‌گردد. در صورتی که با کمک فناوری‌های روز دنیا می‌توان این مراکز را به طرز بهینه‌ای مدیریت کرد. یکی از این فناوری‌ها که امروزه به کمک مدیران فروشگاه‌های موفق دنیا آمده، کیوسک‌ سفارش‌گیر است. در ادامه، توضیح می‌دهیم که کیوسک سفارش‌گیر چیست و چطور کار می‌کند. پس از آن هم مزایای استفاده از این نوع کیوسک در مراکز خرید را شرح می‌دهیم. در نهایت هم به این سؤال مهم پاسخ می‌دهیم که چرا باید برای خرید کیوسک سفارش‌گیر سراغ دیجی‌سان برویم؟

کیوسک سفارش‌گیر چیست و چطور کار می‌کند؟

کیوسک سفارش‌گیر نوعی کیوسک هوشمند سلف‌سرویس است که از طریق صفحه نمایش لمسی با مشتریان ارتباط برقرار می‌کند. این کیوسک روش کار ساده‌ای دارد. مشتری از طریق صفحه نمایشگر روبه‌روی خود اقلام مورد نیازش را انتخاب می‌کند. سپس، مبلغ فاکتور به او نمایش داده می‌شود. بعد از انجام عملیات پرداخت، به او رسید داده می‌شود تا برای دریافت محصولات مورد نظر خود به بخش مربوطه مراجعه کند.

مزایای استفاده از کیوسک سفارش‌گیر در مراکز خرید

با افزایش همه‌گیری کووید-۱۹، این نوع کیوسک طرفداران بیشتری پیدا کرد و پس از آن هم کماکان کاربرد آن در فروشگاه‌ها و مراکز خرید افزایش می‌یابد. انتظار می‌رود که تا سال ۲۰۲۶ میلادی میزان استفاده از کیوسک سفارش‌گیر فروشگاهی در جهان ۶.۴ درصد رشد داشته باشد. علت این موضوع هم مزایای مهمی است که این کیوسک هوشمند برای صاحبان کسب‌وکارها و مشتریان آنها دارد.

۱. کاهش زمان انتظار

یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر در خرید مشتریان از یک مرکز خرید، زمان انتظار است. هرچه مدت زمان انتظار در یک مرکز خرید کوتاه‌تر باشد، احتمال اینکه مشتری سراغ آن مرکز برود بیشتر می‌شود. کیوسک‌های سفارش‌گیر روند سفارش مشتریان را تسریع می‌بخشند. در نتیجه، زمان انتظار آنها کاهش می‌یابد.

آخرین پژوهش‌ها در زمینه خطوط پرداخت فروشگاهی در جهان نشان می‌دهند که ۶۹ درصد از مشتریان وجود صف‌های طولانی برای سفارش و پرداخت را آزاردهنده‌ترین بخش از تجربه خرید می‌دانند.

علاوه‌براین، کاهش زمان انتظار به این معناست که مشتریان بیشتری خدمات دریافت می‌کنند. نتیجه این می‌شود که درآمد صاحبان مرکز خرید افزایش می‌یابد.

کیوسک مراکز تجاری

۲. تجربه خریدی راحت

زمانی که برای اولین بار در مراکز خرید بزرگ دنیا از کیوسک‌های سفارش‌گیر استفاده شد، مشتریان درباره استفاده از آن ابهام و تردید داشتند. بااین‌حال، به مرور زمان و با تجربه کاربری آسان این کیوسک‌های هوشمند، تقاضای مشتریان برای استفاده از آنها افزایش یافت. حالا مراکز خرید مهم و بزرگ جهان با کمک این کیوسک‌ها آرامش خاطر را به مشتریان خود هدیه می‌دهند. مشتریان می‌توانند در هر زمان که بخواهند برای سفارش کالا و پرداخت مبلغ آن سراغ کیوسک‌های سفارش‌گیر بروند و در عرض چند دقیقه آن کالا را دریافت کنند.

کیوسک سفارش‌گیر به مشتری این امکان را می‌دهد که با کارکنان مرکز خرید کمترین تماس ممکن را داشته باشد. این موضوع زمانی اهمیت پیدا می‌کند که بدانید حدود ۶۱ درصد از مشتریان مراکز خرید در گوشه‌ و کنار جهان ترجیح می‌دهند تا از مراکزی با کمترین میزان تماس با کارکنان خرید کنند.

۳. افزایش میزان دقت سفارش‌گیری

کیوسک‌های هوشمند سفارش‌گیر دقت سفارش‌گیری مراکز خرید را تضمین می‌کنند. خطای انسانی کارمندان فروشگاه‌ها و مراکز خرید بزرگترین عامل در تحویل سفارش‌های نادرست به مشتریان است.

با کمک این کیوسک‌ها مشتریان به‌ آسانی سفارش خود را انجام می‌دهند و هر تغییری در سفارش در نهایت به عهده خود آنهاست. اگر مشتری سفارشی با چندین مورد حذف و اضافه داشته باشد، می‌تواند خودش این کار را انجام بدهد. در این صورت، مجبور نیست که مدام به کارمند مرکز خرید سفارش جدید خود را بگوید. در نتیجه، میزان سوءتفاهم‌ها و نارضایتی‌های مشتریان کاهش می‌یابد.

کیوسک دیجی سان در مجتمع هدیش مال تهران

۴. افزایش فروش مرکز خرید

این روزها مراکز خرید موفق جهان از کیوسک‌های سفارش‌گیر استفاده می‌کنند. دلیل آن هم به تأثیر این کیوسک‌های دیجیتال در افزایش میزان فروش مربوط می‌شود. این کیوسک‌ها مشتریان را تشویق می‌کنند تا به‌طور متوسط ۲۰ درصد بیشتر از حد معمول هزینه کنند. محبوب‌ترین محصولات در ابتدا روی صفحه نمایشگر کیوسک نمایش داده می‌شوند و در همان ابتدا مشتری را جذب می‌کنند. این در حالی‌ است که اگر همین اقلام را در فروش حضوری به مشتری پیشنهاد دهید، احتمال خرید آن توسط او کمتر است.

علاوه‌براین، کیوسک‌ها هیچ‌وقت خسته یا بیمار نمی‌شوند و حتی در شلوغ‌ترین ساعات شبانه‌روز هم به بهترین شکل کار می‌کنند. این موضوع بر افزایش میزان فروش کسب‌وکار شما تأثیر مهمی دارد.

۵. صرفه‌جویی در منابع انسانی و هزینه‌ها

با کمک این کیوسک‌های هوشمند در هزینه‌ها و منابع انسانی صرفه‌جویی می‌کنید. کیوسک سفارش‌گیر به مشتریان این امکان را می‌دهد که سفارش‌های خود را ثبت کنند. بنابراین، به جای اینکه از نیروی انسانی برای صندوق‌داری و ثبت سفارش استفاده کنید، این منابع را صرف اموری مانند تمیز کردن مرکز خرید، انبارداری و موارد دیگر می‌کنید.

چرا باید برای خرید کیوسک سفارش‌گیر سراغ دیجی‌سان برویم؟

در حال حاضر، بیشتر مراکز خرید بزرگ و پرتردد دنیا به استفاده از کیوسک‌های سفارش‌گیر روی آورده‌اند. شما هم به عنوان صاحب یک کسب‌وکار موفق خواه ناخواه به این سمت کشیده می‌شوید. پس بهتر است برای این کار بهترین کیوسک‌‌های سفارش‌گیر را انتخاب کنید.

کیوسک‌های دیجی‌سان با آخرین فناوری‌های روز تولید می‌شوند و به شما در رونق کسب‌وکارتان کمک می‌کنند. این کیوسک در اندازه‌های ۲۲، ۳۲، ۴۳، ۴۹ و ۵۵ اینچ با روشنایی ۴۵۰ تا ۵۰۰ nit قابل سفارش است. کیوسک هوشمند دیجی‌سان قابلیت اتصال به نرم‌افزار مالی مرکز خرید را دارد و به شما این امکان را می‌دهد تا در هر زمان که بخواهید گزارش میزان فروش را دریافت کنید. این کیوسک با سیستم‌‌های عامل اندروید و ویندوز سازگاری دارد و به سامانه مدیریت محتوای آنلاین نت‌بی متصل می‌شود. برای خرید این نوع کیوسک کافیست با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *