طبق تحقیقات انجامشده، حدود ۸۳درصد از مردم جهان هر روز با اشکال مختلف تبلیغات در فضای آزاد مواجه میشوند. این موضوع فرصتی است تا کسبوکارها محصولات و خدمات خود را به بهترین شکل تبلیغ کنند. تبلیغات از طریق دیجیتال ساینیج روشی بسیار مؤثر برای تبلیغ برند و محصولات شما و متمایز کردن شما از رقباست. این فناوری به کسبوکارها فرصتی میدهد تا با بهکارگیری نمایشگرها و کیوسکهای جذاب و تأثیرگذار، توجه مشتریان در حال خرید از فروشگاه، رفتوآمد به محل کار یا حتی در حال سفر را به تبلیغات جلب کنند. در ادامه، درباره کاربرد دیجیتال ساینیج در تبلیغات و شبکه تبلیغاتی دیجیتال ساینیج بیشتر توضیح میدهیم.
شبکه تبلیغاتی دیجیتال ساینیج چیست؟
شبکه تبلیغاتی دیجیتال ساینیج به شرکتها فرصتی میدهد تا با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنند. انواع مختلف نمایشگرها و کیوسکهای تعاملی در فضاهای داخلی و بیرونی یک کسبوکار با یکدیگر ترکیب و از طریق دیجیتال ساینیج کنترل میشوند.
هدف از این روش این است که تبلیغات در مناطق شلوغ شهری که بازدید یا ترافیک بیشتری دارند، به نمایش درآیند تا پیام تبلیغاتی تا حد امکان به افراد بیشتری برسد. این روش تبلیغاتی بهویژه در بخش کمپینهای تبلیغاتی که برای ترویج برندها انجام میشوند، مفید و مؤثر است.
راهکارهای دیجیتال ساینیج برای تبلیغات
انواع مختلفی از نمایشگرهای دیجیتال با مزایای منحصربهفرد خود در بازار وجود دارد. کسبوکارها میتوانند با توجه به ویژگیهای هر کدام آنها را در بهترین زمان و مکان بهکار بگیرند. در ادامه، مهمترین راهکارهای دیجیتال ساینیج برای تبلیغات را با هم مرور میکنیم.
۱. نمایشگرهای دیواری الایدی
این نمایشگرها از ترکیب چندین ماژول الایدی در کنار یکدیگر و در طول یک دیوار صاف یا منحنی تشکیل میشوند. ماژولهای الایدی بهطور یکپارچه به یکدیگر متصل شده تا صفحه نمایشگر بسیار بزرگی برای نمایش تصاویر تبلیغاتی ایجاد شود. این نمایشگرها از طریق سیستم مدیریت محتوای دیجیتال ساینیج کنترل میشوند.
نمایشگرهای دیواری الایدی ابزارهای تبلیغاتی فوقالعادهای هستند چون توجه بسیاری از مردم را برای مدتی طولانی به خود جلب میکنند.
۲. کیوسکهای دیجیتال
کیوسک تعاملی یا دیجیتال ابزاری برای نمایش محتوای تبلیغاتی است. گاهی آگهیها در زمانی که از کیوسک استفاده نمیشود، روی صفحه نمایشگر آن به نمایش درمیآیند. در برخی از مواقع هم ممکن است تبلیغات در همان زمان استفاده نمایش داده شوند تا مشتری به تماشای آنها ترغیب شود.
۳. بیلبوردهای الایدی
این بیلبوردها روشی کارآزموده و مؤثر برای تبلیغات هستند. معمولا این بیلبوردها در فضای آزاد و اماکن شلوغ مانند مراکز خرید، ایستگاههای قطار و فرودگاهها نصب میشوند. این بلیبوردها در اندازهها و اشکال گوناگون یک هدف مشترک دارند و آن این است که پیام شما بیشترین مخاطب را داشته باشد. بیلبوردهای الایدی هم مانند سایر راهکارهای دیجیتال ساینیج از طریق سیستم مدیریت محتوای آنلاین کنترل میشوند.
۴. نمایشگرهای دیجیتال
این نمایشگرها ابزارهایی عالی برای تبلیغ کسبوکارها هستند. این نمایشگرها از نمایشگرهای الایدی کوچکترند. بنابراین، میتوان آنها را در فضای داخلی واحدهای تجاری کوچکتر هم نصب کرد.
۵. نمایشگرهای Floor Graphics
بهتازگی، کسبوکارهای موفق دنیا از این نمایشگرها بیش از پیش استفاده میکنند. این نمایشگرهای گرافیکی روی زمین نصب میشوند و روشی مؤثر برای راهنمایی مشتریان در فروشگاهها هستند. این نمایشگرها اغلب برای مسیریابی و تبلیغات خلاقانه در مراکز خرید به کار میروند.
کاربردهای دیجیتال ساینیج در تبلیغات
فناوری دیجیتال ساینیج تقریبا در تمام کسبوکارها کاربرد دارد. این فناوری و ابزارهای آن به مدیران کسبوکارها کمک میکند تا تبلیغات مورد نظر خود را به بهترین و مؤثرترین شکل نمایش بدهند.
۱. جذب مخاطبان جدید
دیجیتال ساینیج ابزاری عالی برای جذب مخاطبان بیشتر است. این روش به شما کمک میکند تا برند محصولات خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کنید. کافیست که نمایشگرها و بیلبوردهای هوشمند را در فضاهای عمومی پرتردد نصب کنید تا پیام تبلیغاتی شما به تعداد بیشتری از مردم برسد.
۲. نمایش محصول یا خدمات
تبلیغ محصولات و خدمات یکی از رایجترین کاربردهای دیجیتال ساینیج برای کسبوکارهاست. بههرحال، بخشی از ترویج برند شما به این موضوع اختصاص مییابد که شرکت شما چه خدمت برتری ارائه میدهد و ارائه کدام محصول شما را از رقبا متمایز میسازد.
دیجیتال ساینیج راهی سرگرمکننده، خلاقانه و جذاب است که محصولات و خدمات شما را به بهترین شکل برای طیف وسیعی از مخاطبان به نمایش میگذارد. میتوانید با استفاده از تصاویر و ویدیوهای مختلف و نورپردازی خلاقانه، ویژگیهای برتر محصولات خود را برای مخاطب نمایش بدهید.
۳. هزینه کمتر، سودآوری بیشتر
تبلیغات از طریق دیجیتال ساینیج نسبت به تبلیغات چاپی، تلویزیونی یا سایر انواع تبلیغات مقرونبهصرفهتر است. هر کسبوکاری با هر میزان بودجه میتواند از این روش تبلیغاتی استفاده کند. نتیجه آن هم سودآوری بیشتر است چراکه ابزارهای دیجیتال ساینیج در هر جا و هر زمانی کاربرد دارند و مخاطبان را از طریق محتوای گرافیکی جذاب به خرید بیشتر ترغیب میکنند.
کلام آخر
با کمک فناوری دیجیتال ساینیج، میتوانید ابزارهای هوشمندی همچون نمایشگرها و کیوسکهای تعاملی را با یکدیگر ترکیب کنید و یک شبکه تبلیغاتی بسازید. این شبکه تبلیغاتی با سیستم مدیریت محتوای دیجیتال ساینیج از هر جا و در هر زمانی قابل کنترل است. شاید در گذشتههای نهچندان دور کاربرد این فناوری برای ایرانیها دور از ذهن بود اما این روزها اوضاع متفاوت شده است.
شرکتهای دانشبنیان ایرانی مانند دیجیسان توانستهاند با کمک کارشناسان باتجربه و کاربلد فناوری دیجیتال ساینیج را به ابزاری مؤثر برای تبلیغات تبدیل کنند. از جمله نمونه موفق شبکههای تبلیغاتی دیجیتال ساینیج اجراشده توسط این شرکت میتوان به تبلیغات هوشمند در پاساژ کوثر اصفهان و هدیش مال تهران اشاره کرد. این شبکه تبلیغاتی از طریق سیستم مدیریت محتوای آنلاین نت بی کنترل میشود.
شما هم اگر در پی تبلیغات مؤثر و هوشمند کسبوکار خود هستید، میتوانید با کارشناسان دیجیسان در بخش فروش تماس بگیرید. این کارشناسان با شما مصاحبههای دقیقی انجام میدهند تا ویژگیهای کسبوکار و فرصتهای موجود را دریابند. در نهایت هم با توجه به این نکات بهترین ابزارهای دیجیتال ساینیج را به شما معرفی خواهند کرد.