هدف اصلی کسبوکارها از هر نوعی که باشند این است که مشتریانشان تجربه خرید لذتبخشتر داشته باشند و در نهایت از میان رقبا آنها را انتخاب کنند. از سویی دیگر، مشتریان امروزی انتظار خدمترسانی سریع، کارآمد و دقیق را دارند. در واقع، مطالعات انجامشده در سراسر جهان نشان میدهند که بیش از نیمی از مشتریان ترجیح میدهند که برای تجربه خریدی بهتر هزینه بیشتری بپردازند. استفاده از کیوسکهای هوشمند مانند کیوسک فروش بلیط راهی ساده و هوشمندانه برای برآوردن این نیاز مشتری است.
نمونههایی از تجربه مشتری در استفاده از کیوسک بلیطدهی
کیوسک فروش بلیط نوعی کیوسک تعاملی هوشمند است که برای مشتری تجربه خریدی جذاب و بهیادماندنی به ارمغان میآورد. این کیوسک تعاملی ممکن است به شکل استند کیوسک یا کیوسک دیواری باشد. معمولا کیوسک بلیطدهی در مکانهای پرتردد نصب میشود تا مشتریان راحتتر آن را پیدا کنند و بتوانند در سریعترین زمان ممکن بلیط مورد نظر خود را دریافت کنند.
کیوسک فروش بلیط در مشاغل مختلفی کاربرد دارد که سینماها و پایانههای حملونقل مهمترین آنها هستند.
کیوسک فروش بلیط در سینماها و مراکز تفریحی
خلق تجربهای فوقالعاده برای مشتریان همیشه یکی از دغدغههای اصلی صاحبان سالنهای سینما و مراکز تفریحی است. کیوسک بلیطدهی با اتوماتیکسازی فرایند صدور بلیط میتواند بخشی از این نگرانی را کاهش دهد. مزایای وجود کیوسک هوشمند بلیطدهی برای مشتریان سینماها عبارتاند از:
- خرید بلیط: چه تماشاگران سینما بسیار زود به سالن سینما برسند، چه فقط چند دقیقه پیش از شروع فیلم خود را برسانند، میتوانند در عرض چند ثانیه بلیط فیلم مورد نظر خود را از طریق این کیوسک تعاملی بخرند. بهای بلیط را هم میتوانند به صورت آنلاین یا از طریق کارتخوان متصلشده به کیوسک پرداخت کنند.
- دریافت بلیط رزرو شده: بسیاری از مردم ترجیح میدهند که پیش از مراجعه به سینما بلیط مورد نظر خود را رزرو کنند. از این طریق، هم در زمان خود صرفهجویی میکنند و هم مطمئن میشوند که بلیط فیلم مورد نظر را پیش از تمام شدن خریداری کردهاند. بنابراین، هنگام مراجعه به سالن سینما یا تئاتر نگران این نیستند که آیا هنوز صندلی خالی برای تماشای فیلم یا تئاتر مورد علاقهشان وجود دارد یا خیر.
در عوض، زمانی که به سالن تئاتر یا سینما میرسند، بدون نیاز به انتظار در صف خرید بلیط، مستقیما سراغ کیوسک فروش بلیط میروند، کد رزرو بلیط را وارد میکنند یا بارکد آن را از طریق بارکدخوان کیوسک اسکن میکنند و در عرض چند ثانیه بلیط مورد نظر خود را به صورت کاغذی دریافت میکنند.
استفاده مشتری از کیوسک فروش بلیط در پایانههای حملونقل
مسافران پایانههای حملونقل همیشه میخواهند سفری راحت و بیدردسر را تجربه کنند. کیوسک فروش بلیط از طریق سیستم سلفسرویس و اتوماتیکسازی صدور بلیط، به حداقل رساندن بسیاری از چالشهای پیش روی مسافران و برآورده ساختن نیازهای آنها کمک میکند. این کیوسک تعاملی هوشمند از راههای مختلفی به مسافران کمک میکند که مهمترین آنها عبارتاند از:
- پذیرش سریعتر: با استفاده از کیوسک بلیطدهی، مسافران به محض ورود به پایانههایی همچون فرودگاه، ایستگاه راهآهن یا پایانه مسافربری بلیط یا کارت پرواز مورد نظر خود را دریافت میکنند. در نتیجه، در بخش پذیرش این پایانهها از ازدحام مسافران خبری نخواهد بود.
- اصلاح یا تغییر بلیط: مسافران با استفاده از کیوسک بلیطدهی میتوانند صندلیهای موجود در هواپیما، قطار یا اتوبوس در مسیر مورد نظر خود را بررسی و نهایی کنند. همچنین، میتوانند از طریق این کیوسک اطلاعات مربوط به مسیر برگشت خود را ارزیابی کنند و در صورت تمایل آن را تغییر بدهند یا اصلاح کنند.
- بهروزرسانی اطلاعات سفر به صورت لحظهای و مداوم: در پایانههای حملونقل بهویژه فرودگاهها به دلیل اوضاعواحوال مختلف مانند شرایط جوی ناپایدار ممکن است سفرها به صورت لحظهای لغو شوند یا زمان آنها تغییر کند. مدیران این پایانهها میتوانند از طریق سیستم مدیریت محتوای نت بی و ویجتهای مختلف، تغییرات لحظهای را به اطلاع مسافران برسانند. در نتیجه، مسافران برای سفر خود بهتر برنامهریزی میکنند.
کلام آخر
فرقی نمیکند که چه کسبوکاری داشته باشید، بههرحال، جلب رضایت مشتری یکی از اهداف اصلی شماست. دیجیسان این دغدغه مهم کسبوکارها را بهخوبی میداند. به همین علت، همواره تلاش کرده تا کیوسک فروش بلیط را مطابق با نیازهای کسبوکارهای مختلف و مشتریان آنها طراحی و تولید کند. استفاده از کیوسک فروش بلیط دیجیسان به شما کمک میکند تا برای مشتریان خود تجربهای متفاوت و لذتبخش به ارمغان بیاورید. برای خرید این کیوسک میتوانید همین حالا با کارشناسان بخش فروش دیجیسان تماس بگیرید.