وقتی صحبت از دیجیتال ساینیج میشود، با دو نوع راهکار روبهرو هستیم. یکی راهکارهای شبکه دیجیتال ساینیج است و دیگری به شبکه تبلیغاتی دیجیتال ساینیج مربوط میشود. ممکن است کسبوکار خود را به سامانه دیجیتال ساینیج متصل کرده باشید و در عین حال، بتوانید یک شبکه تبلیغاتی دیجیتال ساینیج هم بسازید.
شبکه تبلیغاتی دیجیتال ساینیج چیست؟
شبکه تبلیغاتی دیجیتال ساینیج به هر گروه از نمایشگرهای تجاری و کیوسکهای خودسرویس گفته میشود که وظیفه اصلی یا فرعی آن افزایش درآمد از طریق تبلیغات باشد. اگر کسبوکاری از سامانه و راهکارهای دیجیتال ساینیج فقط برای امور سفارشگیری، پرداخت، بلیطدهی و نوبتدهی استفاده کند، یک شبکه دیجیتال ساینیج درست کرده اما اگر از راهکارهای دیجیتال ساینیج برای تبلیغات و اطلاعرسانی نیز بهره ببرد، شبکه تبلیغاتی دیجیتال ساینیج راهاندازی کرده است.
در یک شبکه تبلیغاتی از راهکارهای دیجیتال برای انتقال پیام به مخاطب استفاده میشود. برخی از نمونههای انتقال پیام به مشتریان از طریق شبکه تبلیغاتی دیجیتال ساینیج عبارتاند از:
- فروشگاههایی که از نمایشگرهای تجاری برای اطلاعرسانی تخفیفها و حراجیها به مشتریان استفاده میکنند.
- اماکن تفریحی که اطلاعات مهم را از طریق کیوسک اطلاعرسانی و نمایشگر تجاری برای مشتریان نمایش میدهند.
کسبوکارها با به کار بردن راهکارهای دیجیتال ساینیج روز به روز به سمت ایجاد شبکه دیجیتال ساینیج گام برمیدارند. اگر هم این کسبوکارها از راهکارهای هوشمند برای تبلیغات بهره ببرند، شاهد افزایش درآمد خود خواهند بود. در واقع، از زمانی که یک شبکه دیجیتال ساینیج شروع به کسب درآمد از طریق تبلیغات میکند، شبکه تبلیغاتی دیجیتال ساینیج را راهاندازی کرده است.
مزایای شبکه تبلیغاتی دیجیتال ساینیج
وقتی با استفاده از راهکارهای هوشمند دیجیتال ساینیج یک شبکه تبلیغاتی راهاندازی میکنید، در واقع، گامی به سوی آینده مدرن برداشتهاید. وجود شبکه تبلیغاتی دیجیتال ساینیج در هر کسبوکار مزایایی دارد که مهمترین آنها عبارتاند از:
- تعامل مؤثر با مشتریان و نمایش خدمات و محصولات به صورت یکپارچه در تمام بخشهای کسبوکار؛
- افزایش خریدهای فوری از طریق نمایش پیشنهادات جذاب در کیوسکها در ساعات اوج شلوغی؛
- مدیریت از راه دور محتوای نمایشگرها و کیوسکهای تعاملی و بهروزرسانی اطلاعات آنها در کمترین زمان ممکن؛
- پخش تبلیغات هماهنگ در همه شعبههای یک کسبوکار در سطح کشور یا حتی جهان؛
- کاهش هزینه تعویض و تعمیر بیلبوردهای تبلیغاتی و افزایش سرعت تبلیغات هوشمند؛
- تجزیه و تحلیل دقیق دادههای مشتری در کیوسکها و به دست آوردن اطلاعاتی ارزشمند درباره نیازها و ترجیحات مشتریان یک کسبوکار.
شبکه تبلیغاتی در چه کسبوکارهایی کاربرد دارد؟
در دنیای مدرن امروزی، شبکه تبلیغاتی دیجیتال ساینیج یکی از رایجترین راهکارها برای تبلیغات و برقراری ارتباط با مشتریان محسوب میشود. کاربرد دیجیتال ساینیج در تبلیغات سبب شده که روز به روز بر تعداد کسبوکارهایی که از شبکه تبلیغاتی هوشمند استفاده میکنند، افزوده شود. برخی از روشهای استفاده از این ابزار تبلیغاتی عبارتاند از:
- نمایشگرهای تجاری نصب شده در بزرگراهها و گذرگاههای عابر پیاده برای نمایش تبلیغات در کوتاهترین زمان ممکن.
- کیوسکهای هوشمند و نمایشگرهای تجاری که در پایانههای حملونقل نصب شدهاند و در کنار اطلاعرسانی، صدور بلیت و پرداخت، تبلیغات را به شکلی هوشمند به نمایش درمیآورند.
- نمایشگرهای تجاری نصبشده در آسانسورهای فروشگاهها و مراکز خرید که تبلیغات را هنگام سوار و پیاده شدن مردم از آسانسور به شکلی مؤثر نشان میدهند.
- نمایشگرهای تجاری که در پمپ بنزینها نصب میشوند تا مردم در زمان انتظار برای سوختگیری خودروی خود تبلیغات مورد نظر را مشاهده کنند.
- کیوسکها یا نمایشگرهای تجاری که در ورودی مراکز خرید نصب شدهاند تا مشتریان به محض ورود تبلیغات را مشاهده کنند.
کلام آخر
شبکه تبلیغاتی دیجیتال ساینیج ابزاری کارآمد و مؤثر برای نمایش تبلیغات هوشمند است. این شبکه تبلیغاتی میتواند پیامهای تبلیغاتی کسبوکار شما را در کمترین زمان ممکن و به بهترین شکل برای مخاطبان به نمایش دربیاورد.
اگر شما هم به ایجاد یک شبکه تبلیغاتی فکر میکنید، میتوانید از دیجی سان کمک بگیرید. دیجی سان با بیش از یک دهه تجربه موفق در زمینه طراحی و تولید راهکارهای هوشمند انتخاب اول بسیاری از کسبوکارهای بزرگ و کوچک ایرانی است. برای راهاندازی شبکه تبلیغاتی میتوانید همین حالا با کارشناسان فروش دیجی سان تماس بگیرید. آنها محیط کسبوکار شما و نیازهای آن را بررسی میکنند و با توجه به این موارد بهترین راهکارها را برای ایجاد یک شبکه تبلیغاتی هوشمند و مؤثر پیشنهاد میدهند.