کیوسک های خودسرویس و امور خیریه

کیوسک‌های تعاملی کاربردهای بسیاری دارند و در کسب‌وکارهای مختلف از سوپرمارکت‌ها گرفته تا رستوران‌ها و ساختمان‌های اداری به کار می‌روند. بااین‌حال، کاربردهای کیوسک خود سرویس به پرداخت، سفارش‌دهی، صدور بلیت، نوبت‌دهی یا اطلاع‌رسانی محدود نمی‌شود. در دنیای مدرن امروزی، بسیاری از سازمان‌های غیرانتفاعی و خیریه‌ها نیز از این کیوسک‌ها استفاده می‌کنند. در واقع، کیوسک‌های لمسی جای خود را در امور خیریه نیز باز کرده‌اند و روزبه‌روز بر تعداد این کیوسک‌ها در سازمان‌های خیریه افزوده می‌شود. در این مقاله، درباره کاربرد کیوسک‌های تعاملی در امور خیریه می‌خوانید.

کیوسک خود سرویس در امور خیریه چه نقشی دارد؟

یکی از محبوب‌ترین کاربردهای کیوسک تعاملی، جمع‌آوری کمک‌های مالی است. با توجه به اینکه سازمان‌های غیرانتفاعی و خیریه اغلب به درآمدهای حاصل از برخی رویدادهای مهم در طول سال متکی هستند، کیوسک‌های خودسرویس به آنها کمک می‌کنند تا بودجه عملیاتی سالانه خود را تأمین کنند. کیوسک‌های دیجیتال به کار رفته در امور خیریه به روش‌های مختلف برای جمع‌آوری کمک‌های مالی به کار می‌روند.

یکی از راه‌هایی که کیوسک خودسرویس به جمع‌آوری کمک‌های خیریه کمک می‌کند، ارائه فرصتی برای افزایش احتمال اهدای مبالغ خیریه است. این مدل کیوسک به جای اینکه فقط به مشتریان گزینه‌ای برای اهدای مبالغ به صورت دستی ارائه بدهد، از گزینه‌های جذاب‌تر و محدود کردن مبالغ دریافتی به این گزینه‌ها استفاده می‌کند. به عنوان مثال، گزینه‌های پرداخت ۵۰هزار تومانی، ۱۰۰هزار تومانی و ۱میلیون تومانی را به افراد ارائه می‌دهد تا از میان آنها یکی را انتخاب کنند. در نتیجه، کسی که قصد داشته مبلغی نزدیک به ۵۰هزار تومان به خیریه کمک کند، گزینه ۵۰هزار تومان را انتخاب می‌کند.

راه دیگری که کیوسک خود سرویس را به ابزاری مناسب برای خیریه‌ها تبدیل می‌کند، به کار بردن این کیوسک در ورودی رویدادهای خاص است. ممکن است رویداد مورد نظر ارتباطی با کمک به خیریه نداشته باشد اما نصب کیوسک در ورودی این رویداد به کمک مالی بیشتر به خیریه منجر خواهد شد. بسته به وسعت رویداد ممکن است صدها نفر یا حتی بیشتر در آن شرکت کنند و وجود کیوسک در ورودی این رویداد احتمال کمک به خیریه را به همین میزان افزایش می‌دهد.

کیوسک های اطلاع رسانی
کیوسک های اطلاع رسانی

کاربرد کیوسک‌های دیجی سان در امور خیریه

برای اداره سازمان‌های غیرانتفاعی و خیریه‌ها در ایران باید همگام با فناوری‌های روز دنیا پیش بروید. در حال حاضر، راهکارهای هوشمند مبتنی بر دیجیتال ساینیج هم یکی از مهم‌ترین فناوری‌های پیشرفته در این عرصه به شمار می‌روند. برای بهره بردن از این فناوری نیز باید سراغ شرکت‌های معتبر و باسابقه مانند دیجی سان بروید.

کیوسک‌های دیجی سان که برای استفاده در امور خیریه طراحی شده‌اند، دارای چند قابلیت مهم هستند. این قابلیت‌ها عبارت‌اند از:

  • پرداخت نذورات به شکلی ساده و سریع؛
  • اطلاع‌رسانی درباره آخرین رویدادهای خیریه؛
  • مجموعه بازی‌های درون برنامه‌ای که می‌توانند علاوه بر سرگرم کردن مخاطب، او را به کمک به خیریه ترغیب کنند.

به این ترتیب، کسانی که در رویداد مهم سازمان شما حضور یافته‌اند یا به قصد کمک مالی وارد ساختمان سازمان شما شده‌اند، هم برای مدتی سرگرم می‌شوند و هم مبلغ مورد نظر خود را به خیریه شما اهدا می‌کنند.

کیوسک‌های خودسرویس دیجی سان با کاربرد خیریه همانند سایر راهکارهای هوشمند دیجی سان از طریق سامانه مدیریت محتوای نت بی هدایت و کنترل می‌شوند. برای تأثیرگذاری بیشتر بر مخاطبانتان می‌توانید از قابلیت‌های اختصاصی این سامانه جهت تولید محتوای مؤثر بهره ببرید. به این ترتیب، خیریه شما همگام با فناوری‌های روز دنیا اداره می‌شود و مراجعان بیش از پیش به اهدای کمک‌های مالی برای اهداف مورد نظر شما ترغیب خواهند شد.

کلام آخر

امروزه کیوسک‌های خود سرویس در تمام جنبه‌های زندگی افراد کاربرد دارد. یکی از این جنبه‌ها امور خیریه و کمک به هم‌نوعان است. این کیوسک‌ها را می‌توانید در کنار نمایشگرهای تجاری جهت اطلاع‌رسانی و ترغیب مردم به امور خیریه به کار ببرید. اگر سازمان خیریه‌ای را اداره می‌کنید و به پیشرفت آن علاقه‌مند هستید، به شما راهکارهای هوشمند مبتنی بر دیجیتال ساینیج را پیشنهاد می‌دهیم. برای سفارش این راهکارها و به کار بردن آنها نیز می‌توانید با کارشناسان بخش فروش دیجی سان تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *