کاربردهای کیوسک نوبت‌دهی در بانک ها

در طول دهه‌های اخیر کیوسک‌های نوبت‌دهی به یکی از ابزارهای کارآمد بانک‌ها تبدیل شده‌اند. شکل ساده‌تر این کیوسک‌ها ابزاری آشنا برای همه ماست. با پیشرفت فناوری، این نوع کیوسک شکل پیشرفته‌تر و کاربردی‌تری پیدا کرد. در حال حاضر، کیوسک نوبت‌دهی با صفحه نمایش لمسی و کاربری ساده به بخشی جدایی‌ناپذیر از سیستم بانکداری دنیا تبدیل شده است. در ادامه، مزایا و کاربردهای این ابزار فناورانه در بانک‌ها را بیشتر توضیح می‌دهیم.

مزایای کیوسک نوبت‌دهی در بانک‌ها

بانکداری یکی از کسب‌وکارهایی به شمار می‌رود که در طول سال‌های اخیر با کمک فناوری دیجیتال ساینیج و ابزارهای آن پیشرفت قابل توجهی داشته است. در این میان، کیوسک نوبت‌دهی نقش پررنگ‌تری دارد چون این ابزار فناورانه به‌طور مستقیم با مشتریان در ارتباط است و به نوعی پیشخوان بانک محسوب می‌شود. این کیوسک تعاملی در بانکداری ۵ کاربرد مهم دارد که سبب شده مدیران این مؤسسات مالی در سراسر دنیا همواره به دنبال بهترین نوع آن باشند.

۱. کاهش ازدحام

بانک‌ها و مؤسسات مالی- اعتباری اغلب جزو پرترددترین اماکن عمومی به شمار می‌روند. این مراکز در برخی از روزها مانند روزهای آخر سال بیش از پیش شلوغ می‌شوند. در این شرایط، یکی از ساده‌ترین و مؤثرترین روش‌ها برای نظم بخشیدن به امور، استفاده از کیوسک نوبت‌دهی است. با این راهکار به‌ظاهر ساده اما هوشمندانه می‌توانید صف‌های طولانی انتظار روبه‌روی کیوسک‌ها را کاهش بدهید.

کافیست یک کیوسک نوبت‌دهی هوشمند را در بخش ورودی بانک قرار بدهید تا مشتریان به محض ورود برای انجام امور مختلف نوبت بگیرند. در این صورت، هر مشتری ساده‌تر می‌تواند برای انجام امور بانکی خود باجه مورد نظرش را پیدا کند و هیچ‌کس روبه‌روی باجه‌ها سرگردان نیست.

۲. کاربری آسان

استفاده از کیوسک‌ نوبت‌دهی به دانش خاصی نیاز ندارد. مشتریان می‌توانند با کمک آیکون‌های گرافیکی جذاب و ویجت‌هایی که از طریق سیستم مدیریت محتوای دیجیتال ساینیج طراحی کرده‌اید، برای انجام امور بانکی خود نوبت بگیرند. این موضوع در نهایت در تجربه مشتری از بانک شما تأثیر مثبتی می‌گذارد و سبب می‌شود که او در مرتبه‌های بعدی نیز برای کارهای بانکی خود سراغ بانک شما بیاید.

۳. افزایش سرعت کارها

در سیستم بانکداری معمولا سرعت حرف اول را می‌زند. در این نوع کسب‌وکار باید بتوانید به‌سرعت پاسخگوی مراجعان و مشتریان باشید.  بااین‌حال، حتی سریع‌ترین کارمندان شما هم نمی‌توانند به اندازه کیوسک نوبت‌دهی سرعت عمل داشته باشند. در حقیقت، شما به جای استخدام کارکنان در بخش پذیرش یا ورودی بانک جهت سامان بخشیدن به امور نوبت‌دهی مشتریان، از یک راهکار خلاقانه و مؤثر استفاده می‌کنید. به‌علاوه، کیوسک نوبت‌دهی می‌تواند در عرض چند دقیقه گزارش آخرین مشتریان بانک را در اختیار شما بگذارد.

۴. صرفه‌جویی در وقت

وقت طلاست و زمان برای مشتریان بانکی که معمولا فعالیت‌های تجاری مهمی دارند، اهمیت بیشتری دارد. کیوسک نوبت‌دهی به مشتریان شما کمک می‌کند تا برای انجام دادن کارها بهتر برنامه‌ریزی کنند. به طور مثال، اگر یک مشتری با استفاده از کیوسک نوبت‌دهی متوجه شود که قبل از او ۱۰ مشتری دیگر در صف انتظار هستند، به جای بیهوده ایستادن، این زمان را صرف انجام دادن کارهای مهم دیگر مانند تماس‌های کاری می‌کند.

۵. تمایز میان رقبا

وجود یک کیوسک نوبت‌دهی هوشمند می‌تواند فرصتی برای تمایز شما میان رقبا باشد. از این راه، نشان می‌دهید که مشتری برای شما در اولویت است. به‌علاوه، می‌توانید در طراحی محتوای کیوسک از لوگو و برند بانک خود استفاده کنید تا کاربری ساده و لذت‌بخش آن کیوسک برای مشتری همیشه یادآور بانک شما باشد.

از این گذشته، استفاده از کیوسک نوبت‌دهی نشانگر حرفه‌ای و به‌روز بودن بانک شماست و نشان می‌دهد که شما نسبت به رقبا متمایز و موفق‌تر هستید.

کیوسک نوبت‌دهی دیجی‌سان؛ راهکاری فناورانه برای بانک هوشمند

کیوسک نوبت‌دهی دیجی‌سان یکی از کیوسک‌های تعاملی هوشمند این شرکت است. این کیوسک در دو شکل سان رایس (استند کیوسک) و سان نست (کیوسک دیواری) عرضه می‌شود. شما می‌توانید یکی از آنها را متناسب با میزان فضای موجود در بانک خود تهیه کنید. این کیوسک‌ها را می‌توان در بخش‌های مختلفی از بانک نصب کرد تا مشتریان ساده‌تر از آنها استفاده کنند.

از جمله رسالت‌های اصلی شرکت مبین فناوران جی (دیجی‌سان) از آغاز فعالیت تاکنون این بوده که ابزارهایی مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا بسازد و به کسب‌وکارهای مختلف در ارائه بهتر محصولات و خدمات خود کمک کند. یکی از این ابزارهای فناورانه کیوسک نوبت‌دهی است که در صنایع مختلف از جمله بانکداری کاربرد دارد. تجربه موفق همکاری دیجی‌سان و بانک ملی خود گواهی بر کیفیت برتر محصولات دیجی‌سان در صنعت بانکداری است.

اگر شما هم به عنوان یک مدیر خوش‌فکر و خلاق به فکر بهبود تجربه مشتری، افزایش سرعت کارها، تمایز میان رقبا و کاهش هزینه‌ها هستید، می‌توانید همین حالا با کارشناسان بخش فروش دیجی‌سان تماس بگیرید. این کارشناسان با صبر و حوصله‌ای مثال‌زدنی به تمام سؤالات شما پاسخ می‌دهند و در نهایت ابزار فناورانه‌ای متناسب با شرایط کسب‌وکارتان به شما پیشنهاد خواهند داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *