۱۰ نکته مهم برای طراحی پیام تبلیغاتی در دیجیتال ساینیج

فناوری دیجیتال ساینیج به شما این امکان را می‌دهد که محصولات و خدمات خود را به شکل مؤثری تبلیغ کنید. بااین‌حال، اگر در این راه، به ۱۰ نکته مهم توجه نداشته باشید، بهترین شبکه‌های تبلیغاتی دیجیتال ساینیج هم به ارتقای محصولات و خدمات شما کمکی نخواهند کرد.

۱. پیام تبلیغاتی شما چیست؟

اولین گام برای طراحی شبکه تبلیغاتی دیجیتال ساینیج و تبلیغ محصولات و خدمات به روشی مؤثر این است که پیام تبلیغاتی را تعریف کنید. آیا این پیام برای اطلاع‌رسانی به مشتریان طراحی می‌شود؟ آیا قصد شما فقط انجام تبلیغات است؟ یا می‌خواهید با مشتریان تعامل بیشتری داشته باشید؟

۲. سادگی همیشه حرف اول را می‌زند

برای طراحی پیام تبلیغاتی خود از یک فونت واضح و خوانا استفاده کنید. لازم نیست که اطلاعاتی بیش از آنچه نیاز است به مخاطب ارائه کنید. نکته مهم درباره محتوای تبلیغاتی این است که پیام آن به‌سادگی قابل خواندن باشد و مشتری بتواند آن را به‌راحتی بخواند.

 

۳. به موقعیت مکانی تبلیغات توجه ویژه داشته باشید

نکته مهم بعدی برای طراحی شبکه تبلیغاتی دیجیتال ساینیج به موقعیت مکانی تابلوها و کیوسک‌ها مربوط می‌شود. اگر فروشگاهی دارید که مشتریان در آن زمان بیشتری را در صف می‌گذرانند، برای انتقال پیام و ارائه اطلاعات درباره محصولات و خدمات خود فرصت بیشتری دارید.

درصورتی‌که تابلوهای دیجیتال ساینیج در راهروها و مکان پله‌برقی‌ها نصب شده اند، باید محتوای آن طوری نمایش داده شود که مشتری بتواند برای چند ثانیه آن را بخواند. انیمیشن‌ها و آیکون‌های متحرک گرافیکی ممکن است برای این عابران جذاب‌تر باشند. 

۴.تصاویر باکیفیت

فرقی نمی‌کند که قصد طراحی محتوای کیوسک تعاملی را داشته باشید یا تابلوی هوشمند، به‌هرحال، استفاده از تصاویر باکیفیت پیام شما را اثربخش‌تر می‌سازد. برای این کار از تصاویری با وضوح بالا استفاده کنید تا هم وضوح تصاویر نهایی تضمین شود و هم در صورت عدم اتصال به اینترنت کیفیت تصاویر و محتوای تصویری شما کم نشود.

۵. اندازه پیام و متن

اندازه متن محتوای ابزارهای نمایش تبلیغات نباید بسیار کوچک باشد. فونت و اندازه مناسب محتوای کیوسک‌ها و تابلوهای هوشمند به مشتریان کمک می‌کند تا آن را از مسافت بسیار زیاد هم بخوانند.

۶. رنگ و کنتراست تصاویر

برای طراحی محتوای تبلیغاتی شبکه دیجیتال ساینیج خود از رنگ‌هایی استفاده کنید که چشم را آزار نمی‌دهند. به‌علاوه، این رنگ‌ها باید طوری انتخاب شوند که پیام تبلیغاتی شما را تکمیل کنند. رنگ‌های متضاد به شما کمک می‌کنند تا پیام تبلیغاتی خود را ساده‌تر منتقل کنید.

لازم نیست از تصاویر بیش از حد رنگارنگ استفاده شود چون ممکن است چشمان مخاطبان را آزار بدهد و از خواندن محتوای تابلو یا کیوسک تعاملی شما صرف‌نظر کنند.

۷. چارچوبی هماهنگ با محتوا طراحی کنید

برای حرفه‌ای‌تر شدن تابلوهای هوشمند باید چارچوب آنها را طوری طراحی کنید که با محتوا سازگار باشند. به‌طور مثال، به کار بردن یک چارچوب ساده به شما کمک می‌کند تا هر محتوایی را به بهترین و مؤثرترین شکل ممکن به نمایش درآورید.

در طراحی قالب و چارچوب تابلوها و کیوسک‌های هوشمند از رنگ‌ها و لوگوهای برند خود استفاده کنید تا هم چشمان مخاطب با آن آشنایی بیشتری داشته باشد و هم تمام کانال‌های بازاریابی شما یک‌دست و هماهنگ باشند.

۸. محتوا را متناسب با ابزار هوشمند بهینه‌سازی کنید

اگر شبکه تبلیغاتی دیجیتال ساینیج شما شامل چندین تابلو و کیوسک هوشمند می‌شود، بهتر است که محتوایی آماده کنید که در تمام این ابزارها قابل تنظیم باشد. به عبارت دیگر، باید کیفیت تصاویر و نسبت‌های آنها طوری باشد که بتوانید آن را به‌سادگی در هر تابلو و کیوسک هوشمند متناسب با آن ابزار تنظیم و بهینه‌سازی کنید و اندازه‌های آن در کیوسک‌های مختلف تغییر نکند یا دفرمه نشود.

۹. پیش از شروع به کار شبکه تبلیغاتی، محتوا را بررسی کنید

ممکن است طرح‌هایی که برای صفحات وب درست کرده‌اید با صفحه نمایش کیوسک‌ها یا تابلوهای هوشمند سازگار نباشد. بنابراین، با کمک یک سیستم مدیریت محتوای آنلاین مانند نت بی، محتوای تمام ابزارهای شبکه تبلیغاتی خود را بررسی کنید. پس از اینکه از نمایش درست محتوا در تمام کیوسک‌ها و تابلوهای دیجیتال مطمئن شدید، شبکه را راه‌اندازی کنید.

۱۰. به‌روزرسانی محتوا فراموش نشود

 یکی از قابلیت‌های مهم سیستم‌های مدیریت محتوا از قبیل نت بی این است که می‌توان محتوای آن را از هر جا و در هر زمانی تغییر داد یا به‌روزرسانی کرد. بنابراین، از این مزیت سیستم نت بی استفاده کنید و هر چند وقت یک‌بار محتوای شبکه تبلیغاتی خود را مطابق با شرایط روز تغییر بدهید.

سامانه مدیریت محتوای دیجیتال ساینیج نت بی

کلام آخر

برای استفاده از فناوری دیجیتال ساینیج در تبلیغات باید روش‌های طراحی پیام تبلیغاتی متناسب با این فناوری را بدانید. در این مطلب، ۱۰ نکته مهم برای این کار معرفی کردیم. سیستم مدیریت محتوای نت بی به شما این امکان را می‌دهد تا تمام این نکات را به‌خوبی رعایت کنید.

برای استفاده از این سیستم مدیریت محتوای مبتنی بر دیجیتال ساینیج هم کافیست با کارشناسان فروش دیجی سان تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *