کیوسک های دیجی سان در مجتمع هدیش مال تهران

امروزه مدیران مجتمع‌های تجاری و فروشگاه‌های بزرگ جهان به استفاده از فناوری‌های نوین از جمله دیجیتال ساینیج روی آورده‌اند. دیجیتال ساینیج و ابزارهایی مانند کیوسک‌های تعاملی برای کسب‌وکارها فرصتی ایجاد کرده تا میزان فروش و سودآوری خود را افزایش دهند. مدیران ایرانی هم به‌تازگی از این فناوری برای امور مختلف به‌ویژه تبلیغات کمک می‌گیرند. در ادامه، نمونه موفق کاربرد دیجیتال ساینیج در مجتمع هدیش مال تهران را بررسی می‌کنیم.

هدیش مال کجاست؟

پیش از اینکه بخواهیم درباره کاربرد دیجیتال ساینیج در هدیش مال صحبت کنیم، باید ابتدا درباره این پروژه بزرگ توضیح بدهیم. مجتمع هدیش مال یکی از پروژه‌های تجاری در شمال‌شرق تهران است که در سال ۱۴۰۰ افتتاح شد.

این مجتمع تجاری اداری ۱۶ طبقه دارد که ۷ طبقه از آن پارکینگ و ۹ طبقه دیگر واحدهای تجاری، تفریحی و اداری است. روف گاردن آن هم به یک مجموعه فود کورت اختصاص دارد. سینما، رستوران‌های بین‌المللی، کافی‌شاپ‌های متعدد، فروشگاه‌های محصولات برند دنیا، هایپرمارکت و تالار برگزاری مراسم و همایش‌ها مهم‌ترین بخش‌های این مجموعه هستند.

اگر وارد مجتمع هدیش مال تهران شوید، در گوشه‌وکنار آن افرادی را می‌بینید که در اطراف کیوسک‌های هوشمند جمع شده‌اند و لحظات شادی را سپری می‌کنند. این کیوسک‌ها در واقع بخشی از شبکه تبلیغاتی هوشمند مجموعه هدیش مال هستند.

مجتمع هدیش مال تهران

تبلیغات هوشمند در هدیش مال

مدیران خوش‌فکر مجموعه هدیش مال برای نمایش بهتر محصولات و خدمات ارائه شده در مجتمع از این شبکه تبلیغاتی هوشمند کمک گرفته‌اند. این شبکه تبلیغاتی با کمک فناوری دیجیتال ساینج ایجاد شده و بخش‌های مختلفی دارد.

۱. بخش سخت‌افزاری

بخش سخت‌افزاری شبکه تبلیغاتی دیجیتال ساینیج در حقیقت جایی برای نمایش تبلیغات و اطلاعاتی است که این فناوری می‌خواهد به نمایش بگذارد. در مجتمع هدیش مال بخش سخت‌افزاری شامل کیوسک‌های تعاملی است. این کیوسک‌های تعاملی برای تبلیغ بیشتر محصولات و خدمات ارائه شده در مجموعه به کار رفته‌اند. در این کیوسک‌ها از طریق بازی‌های مختلف و گردونه شانس مشتریان به حضور بیشتر در مجتمع دعوت می‌شوند. حضور بیشتر هم مساویست با افزایش میزان فروش و سودآوری صاحبان واحدهای تجاری این مجتمع.

در این کیوسک‌های تعاملی، بازدیدکنندگان از آیکون‌های جذاب گرافیکی و محتوای ارائه شده کمک می‌گیرند تا شانس خود را امتحان کنند و برنده جوایز مختلفی شوند.

۲. بخش نرم‌افزاری

بخش نرم‌افزاری شبکه دیجیتال ساینیج شامل نرم‌افزارهایی می‌شود که روی کیوسک‌های مختلف نصب شده‌اند. این نرم‌افزارها توسط کارشناسان ایرانی طراحی شده‌اند و کاربری آسانی دارند. بخش نرم‌افزاری شبکه دیجیتال ساینیج در واقع واسط میان سیستم مدیریت محتوا و کیوسک‌ها و ابزارهای تبلیغاتی است.

اجرای گردونه شانس

۳. سیستم مدیریت محتوای آنلاین

مهم‌ترین بخش از شبکه تبلیغاتی مجموعه هدیش مال بخش مدیریت محتوای آن است. سیستم مدیریت محتوای آنلاین نت بی که با فناوری دیجیتال ساینیج کار می‌کند، به مدیران این مجموعه امکان مدیریت محتوای کیوسک‌ها و تابلوهای تبلیغاتی هوشمند از راه دور و به صورت مرکزی را می‌دهد.

مدیران مجموعه هدیش مال می‌توانند از طریق پنل کاربری سیستم مدیریت محتوای آنلاین، اطلاعات مورد نظر خود را در کیوسک‌ها وارد کنند، چیدمان آیتم‌های مختلف روی صفحه نمایشگر آنها را تغییر بدهند یا اصلاح کنند و زمان‌بندی اطلاعات ارائه شده روی صفحه نمایشگر این کیوسک‌ها را مطابق با برنامه‌ریزی خود تنظیم کنند. نت بی به مدیران مجموعه هدیش مال کمک می‌کند تا از هر جا و در هر زمانی که بخواهند، تصاویر، ویدیوها و محتوای متنی کیوسک‌های تعاملی مجموعه را کنترل کنند. 

اجرای کمپین یلدا در مجتمع هدیش مال تهران

دیجی‌سان؛ راهی برای تبلیغات هوشمند

شرکت مبین فناوران جی که با نام تجاری دیجی‌سان شناخته می‌شود از سال ۱۳۸۹ کار خود را آغاز کرد. دیجی‌سان به مدیران خلاقی که می‌خواهند از روش‌های نوین تبلیغاتی استفاده کنند کمک می‌کند تا این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

همان‌طور که گفتیم، برای بخش سخت‌افزاری شبکه تبلیغاتی باید ابزارهای هوشمند را به کار بگیرید. دیجی‌سان از طریق تولید کیوسک‌ها و تابلوهای تبلیغاتی هوشمند به شما کمک می‌کند تا محتوای تبلیغاتی مورد نظر خود را به بهترین شیوه به نمایش بگذارید. به عنوان مثال، در مجموعه هدیش مال از گردونه شانس و بازی‌های جذاب استفاده شده تا بازدیدکنندگان برای دقایقی سرگرم شوند و با حضور بیشتر در مجموعه از امکانات آن بیشتر بهره ببرند.

در بخش مدیریت محتوا هم دیجی سان به کمک شما می‌آید. سیستم مدیریت محتوای آنلاین نت بی با کاربری آسان، پنل اختصاصی و ویجت‌های گوناگون به شما این امکان را می‌دهد تا محتوای مورد نظر خود را از راه دور کنترل کنید.

شما هم می‌توانید از دیجی‌سان و دستاوردهای فناورانه آن برای تبلیغ محصولات و خدمات خود کمک بگیرید. برای این کار، کافیست از کارشناسان بخش فروش دیجی‌سان راهنمایی بخواهید. این کارشناسان پس از ارزیابی واحد تجاری شما و بررسی فرصت‌های تبلیغاتی موجود، بهترین ابزارهای فناورانه را پیشنهاد می‌کنند. پس از ثبت سفارش هم در کوتاه‌ترین زمان ممکن شبکه تبلیغاتی هوشمند متناسب با واحد تجاری شما پیاده‌سازی و اجرا می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *