دیجی سان

دیجیتال ساینیج

دیجیتال ساینیج چه مزایایی دارد؟

دیجیتال ساینیج به سیستمی گفته می‌شود که برای نمایش محتوای پویا مانند متون، تصاویر، فیلم‌ها، محتوای چندرسانه‌ای و تعاملی و حتی پخش زنده به کار می‌رود. تابلوهای هوشمند و کیوسک‌های تعاملی که از طریق سامانه دیجیتال ساینیج هدایت و کنترل می‌شوند، در مشاغل و کسب‌وکارهای مختلف کاربرد دارند. در این مطلب، درباره نحوه کار و مزایای دیجیتال ساینیج بیشتر توضیح می‌دهیم.

دیجیتال ساینیج چطور کار می‌کند؟

قبل از اینکه بخواهیم درباره مزایا و کاربردهای دیجیتال ساینیج توضیحی بدهیم، باید بدانید که این سیستم مدیریت محتوا چگونه کار می‌کند. به طور کلی، دیجیتال ساینیج از ۲ بخش اصلی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تشکیل شده است.

بخش سخت‌افزاری دیجیتال ساینیج همان تابلوهای هوشمند، کیوسک‌های فضای باز و فضای بسته هستند که مشتری یا مخاطبان یک کسب‌وکار با آن ارتباط مستقیمی دارد. در حقیقت، محتوای تبلیغاتی یا اطلاعات مربوط به سفارش‌دهی، پرداخت، بلیط‌دهی و نوبت‌دهی از طریق این ابزارهای فناورانه که بخش سخت‌افزاری دیجیتال ساینیج هستند به نمایش درمی‌آید.

بخش نرم‌افزاری دیجیتال ساینیج نیز از سیستم مدیریت محتوای آنلاین و فضای ابری برای ذخیره‌سازی اطلاعات مربوط به مدیریت محتوا تشکیل شده است.

مدیران کسب‌وکارها و مشاغل مختلف از طریق سیستم مدیریت محتوای آنلاین هرآنچه می‌خواهند روی صفحه نمایش تابلوها و کیوسک‌ها به نمایش دربیاید را طراحی می‌کنند. سامانه مدیریت محتوا به شما این امکان را می‌دهد که زمان دقیق نمایش محتوا را از هر جایی کنترل کنید یا محتوای کیوسک و تابلوهای هوشمند را تغییر بدهید یا اصلاح کنید

چرا باید از دیجیتال ساینیج استفاده کنیم؟

هر مدیر موفقی تلاش می‌کند تا همگام با فناوری‌های روز حرکت کند و از ابزارهای پیشرفته برای توسعه کسب‌وکار و بهبود تجربه مشتری کمک بگیرد. ابزارهای هوشمند مبتنی بر فناوری دیجیتال ساینیج هم یکی از مهم‌ترین ابزارهایی هستند که می‌توانید در جهت رشد و رونق کسب‌وکار خود از آنها بهره ببرید. کیوسک‌ها و تابلوهای هوشمند دیجیتال ساینیج برای صاحبان مشاغل و مشتریان آنها ۷ مزیت مهم دارند.

۱. باعث تعامل بیشتر با مخاطبان می‌شود

وقتی مشتریان با محصولات و خدمات شما درگیر شوند، احتمال اینکه به مشتریان وفادار شما تبدیل شوند بیشتر می‌شود. به همین دلیل، بیشتر کسب‌وکارها تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند تا احساس راحتی کنند.

آیا تاکنون به فروشگاهی رفته‌اید که در آن، همه به دور فروشنده حلقه زده‌اند؟ آیا همیشه آرزو نمی‌کرد‌ه‌اید که ای کاش اطلاعات مربوط به کالایی را بدون درخواست از او در اختیار داشتید؟ مشتریان می‌خواهند به خود متکی باشند. با نصب تابلوهای هوشمند یا کیوسک‌های تعاملی، می‌توانید کاتالوگ محصولات به صورت دیجیتال، در دسترس بودن محصولات، قیمت‌ها، تخفیف‌ها، طرح‌های عضویت و سایر جزئیات مربوط به فروش را نشان دهید. این دستگاه‌های تعاملی به مشتری اجازه می‌دهد تا محصولات مورد علاقه خود را با حوصله بررسی کند و آگاهانه تصمیم بگیرد. این روشی مدرن برای تعامل با مشتریان است.

 

یکپارچه سازی کیوسک های هوشمند با استفاده از سامانه دیجیتال ساینیج

 

۲. قلمرو خود را گسترش دهید

جهانی شدن کسب‌وکارها را انعطاف‌پذیر کرده است. شما می‌توانید در خانه‌ای ساحلی در رامسر بنشینید و فروشگاه‌های لباس خود در تهران، اصفهان و حتی خارج از کشور را مدیریت کنید. تصور کنید که فناوری دیجیتال ساینیج وجود نداشت. شما باید طراحان تبلیغاتی یا تیم‌های انتشار تبلیغات جداگانه برای هر شهر استخدام می‌کردید اما با وجود سامانه مدیریت محتوای دیجیتال ساینیج، می‌توانید در عرض چند دقیقه محتوای کیوسک‌ها و تابلوهای هوشمند خود در شعبه‌های مختلف فروشگاه را تغییر بدهید یا به‌روزرسانی کنید. در این صورت، هزینه و زمان انتشار محتوا نیز به میزان قابل توجهی کمتر می‌شود.

۳. دسترسی و تعامل بیشتر مشتریان

مزایا و اهمیت دیجیتال ساینیج تنها به امکانات داخل فروشگاه محدود نمی‌شود. نمایشگرهای تجاری مبتنی بر این فناوری به شما کمک می‌کنند تا مخاطبان و بینندگان بیشتری داشته باشید. این نمایشگرها وضوح بالایی دارند و می‌توان آنها را از فواصل بسیار دور مشاهده کرد.

۴. مدیریت و رسیدگی ساده‌تر

نیازها و ترجیحات مشتریان به طور مرتب تغییر می‌کند. بنابراین، شما هرگز نمی‌توانید به یک طرح واحد تبلیغاتی پای‌بند بمانید. یکی از مزایای مهم دیجیتال ساینیج این است که استفاده از نمایشگرها و کیوسک‌های مبتنی بر آن به ساده‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود. به عنوان مثال، اگر صاحب یک رستوران یا هتل هستید، باید هر از چند گاهی قیمت‌ها را تغییر بدهید. روش‌های سنتی به شما اجازه نمی‌دهد که این تغییرات را در زمانی مشخص ایجاد کنید و این مسئله بهره‌وری شما را کاهش می‌دهد.

دیجیتال ساینیج به‌روزرسانی محتوا را سریع و آسان می‌کنند. سامانه‌ای مانند سامانه مدیریت محتوای نت بی امکان زمان‌بندی محتوا را برای انتشار خودکار در زمانی خاص نیز فراهم می‌کند.

 

۵. تأثیری ماندگار از خود به جا بگذارید

حافظه انسان به گونه‌ای است که عناصر ویدیویی و تصویری را بیش از محتوای متنی به خاطر می‌آورد. باید به مشتری خود چیزی بدهید که او را به خرید کردن تشویق کند. وقتی مشتری شما یک کمپین تبلیغاتی را در بیلبوردها یا تابلوهای هوشمند مبتنی بر دیجیتال ساینیج می‌بیند، احتمال اینکه موقع خرید محصولات مشابه، آن را به خاطر بیاورد، بیشتر می‌شود. ترکیب محتوا، گرافیک و حرکت‌های نمایشی، ابزارهای مبتنی بر دیجیتال ساینیج را به ابزارهایی ایده‌آل بری بازاریابی و تبلیغات تبدیل می‌کند.

۶. زمان انتظار مشتری را کاهش دهید

آیا تاکنون مشتریانی که در صف انتظار فروشگاه شما ایستاده‌اند را دیده‌اید؟ فکر می‌کنید که آنها خوشحال به نظر می‌رسند؟ قطعا این‌طور نیست. علت هم این است که زمان انتظار بیهوده می‌گذرد و هر کسی را خسته و ناراحت می‌کند. بااین‌حال، آیا می‌دانستید که اگر همین مشتریان در زمان انتظار به محتوای سرگرم‌کننده تابلوهای هوشمند نگاه کنند، با خوشحالی بیشتری منتظر خواهند ماند؟ آیا می‌دانستید که همین مشتریان به جای اینکه وقت خود را در صف تلف کنند، ترجیح می‌دهند که سراغ کیوسک سفارش‌گیری، بلیط‌دهی یا نوبت‌دهی بروند و با سرعت به کارهای خود برسند؟

صف‌های طولانی می‌تواند بر تجربه مشتریان شما تأثیر منفی بگذارد. اجازه ندهید که این اشتباه بخش‌هایی از سود شما را بگیرد. با کمک ابزارهای مبتنی بر دیجیتال ساینیج در فروشگاه، رستوران، بیمارستان، داروخانه یا حتی ادارات و بانک‌ها مدت زمان انتظار مشتریان را کاهش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *